STRATEGIA MARKETINGOWA
Długoterminowa inwestycja w Twoją markę




STRATEGIA MARKETINGOWA
Długoterminowa inwestycja w Twoją markę
Podczas opracowywania strategii marketingowej przyglądamy się mocnym i słabym stronom Twojej marki, definiujemy grupy docelowe i dokonujemy analizy konkurencji, aby pomóc Ci osiągnąć wysoką pozycję w branży. Możesz się do nas zgłosić, gdy dopiero zaczynasz swoją przygodę w biznesie, ale również wtedy, gdy od dawna jesteś obecny na rynku. W obu przypadkach sprawimy, że Twoja inwestycja w opracowanie strategii marketingowej zwróci się i wyznaczy nowy kierunek rozwoju Twojej firmy.
Czym jest
Strategia Marketingowa?
Strategia marketingowa to specjalny długoterminowy plan działania, ułożony indywidualnie pod potrzeby Twojej marki. Ma on na celu osiągnięcie wcześniej ustalonych założeń i określa, w jaki sposób firma powinna funkcjonować na różnych płaszczyznach marketingowych.
Podczas opracowywania strategii marketingowej przyglądamy się mocnym i słabym stronom Twojej marki, definiujemy grupy docelowe i dokonujemy analizy konkurencji, aby pomóc Ci osiągnąć wysoką pozycję w branży. Możesz się do nas zgłosić, gdy dopiero zaczynasz swoją przygodę w biznesie, ale również wtedy, gdy od dawna jesteś obecny na rynku. W obu przypadkach sprawimy, że Twoja inwestycja w opracowanie strategii marketingowej zwróci się i wyznaczy nowy kierunek rozwoju Twojej firmy.
Dzięki poznaniu firmy i jej dotychczasowych działań marketingowych możemy określić jej potrzeby, a następnie zdefiniować oczekiwane efekty. Wyznaczamy najlepsze narzędzia, które przyczynią się do osiągnięcia zamierzonego celu.
Co ważne – jako agencja planujemy działania Twojej marki długofalowo, na wielu płaszczyznach. Uzyskasz nasze wsparcie na każdym etapie, co pozwoli Ci szybciej i bardziej efektywnie uzyskać pożądane rezultaty.
Korzyści Strategii Marketingowej
Sprecyzowanie ceów
Znajomość mocnych
i słabych stron marki
Znajomość konkurencji
Spójność w komunikacji
marki
Jasny i dokładny
plan działania
Wzbudzanie konkretnych
skojarzeń z marką
wśród odbiorców
Wzrost
konwersji
Poprawa
rozpoznawalność
marki
Zwiększenie
ruchu na
stronie
Skuteczne
przyciągnięcie
potencjalnych
klientów
Zwiększenie
przychodów
firmy
Długookresowa
reklama
Budowanie
świadomości
marki


Proces pracy przy Strategii Marketingowej
1. Analiza potrzeb
Określamy wartości oraz misję, jaka powinna towarzyszyć Twojej marce, usłudze lub produktom. Definiujemy ich mocne i słabe strony oraz dokonujemy analizy Twojego otoczenia konkurencyjnego. Następnie weryfikujemy wysokość budżetu, jakim dysponujesz i dostosowujemy go do poszczególnych działań, by odnieść oczekiwane efekty.
2. Określanie celów
Na podstawie wcześniej dokonanej analizy definiujemy potrzeby Twojej marki oraz jej mierzalne cele i określamy termin ich realizacji. Opracowujemy strategię działań, która wykonana od A do Z zapewni wcześniej założone wyniki, a następnie przechodzi do etapu jej wdrażania.
3. Strategia komunikacji
Opracowujemy specjalną strategię komunikacji w social mediach (np. Instagram, Facebook) oraz komunikacji biznesowej (np. Linkedin, Twitter) spersonalizowaną do potrzeb Twoich klientów. Dostosowujemy unikalny język komunikacji i styl tak, by był spójny z ogólnie przyjętą strategią marketingową marki.
4. Wsparcie działań PR
Działania PR służą kreowaniu pozytywnego wizerunku marki. Wspieramy je za pomocą mediów, link buildingu, artykułów internetowych lub pojawiających się w prasie. Takie wielopłaszczyznowe wsparcie działań PR-owych będzie pozwala skuteczniej realizować Twoje cele biznesowe.
Nasza oferta


Analiza potrzeb
Przeprowadzamy z wywiad, w którym dowiadujemy się więcej o Twojej marce i jej wartościach. Określamy grupę docelową firmy, ustalamy założenia Klienta odnośnie celów, badamy potrzeby marki oraz weryfikujemy, jaki budżet będzie potrzebny na realizację celów. Po takim spotkaniu otrzymasz podsumowanie i pełen kosztorys.
Badanie jakościowe
Przeprowadzamy badania jakościowe, w wyniku których jesteśmy w stanie określić pozycję marki oraz produktu na rynku. Ustalamy, czy oferowane usługi/produkty znajdują się w strefie produktów pierwszej potrzeby, nowości, a także jak pozycjonują się cenowo.
Możemy również sprecyzować, jakie są motywacje zakupowe Twoich Klientów, jak oceniają daną kampanię, usługę, jakie potrzeby zaspokajają produktem, a czego im brakuje.
Audyt wizualny
Jest to niezwykle ważny i nieodłączny element, na który składa się tożsamość marki. Identyfikacja wizualna definiuje pierwsze skojarzenia Klienta z marką, dlatego dokładamy wszelkich starań, by stworzyć kreację wizualną zgodną z przyjętymi założeniami, dotyczącymi postrzegania firmy. Opracowujemy spójny wizerunek – od designu strony internetowej, wizytówek i ulotek, oprawę graficzną w social mediach po logo.
Weryfikacja aktualnych potrzeb
Pozycjonujemy strukturę marki – oznacza to, że podejmujemy się zaplanowania i przeprowadzenia procesu, w wyniku którego firma i jej produkty lub usługi zajmują określone miejsce w świadomości konsumentów. Dokonujemy dokładnej analizy mocnych oraz słabych stron marki i na tej podstawie doprecyzowujemy, jakie są jej konkretne potrzeby.
Plany taktyczne
Wyznaczamy cele na najbliższy rok, określając przy tym sposób ich mierzalności, aby móc na bieżąco monitorować postępy. Na podstawie wcześniej zweryfikowanych potrzeb opracowujemy roczny plan, który dąży do wdrożenia dokładnie opracowanych działań, które pozwolą osiągnąć wyznaczone cele.
To musisz wiedzieć!
Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?
Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?
Strona główna
O nas
Oferta
Realizacja
Kariera
Kontakt