SOCIAL MEDIA

Zbuduj grono zaufanych odbiorców

Social media posiadają ogromne zasięgi oddziaływania, dzięki którym firmy mogą łatwo promować się w sieci, docierając do coraz większej bazy nowych klientów i budować z nimi długofalowe relacje. Są z nami od wielu lat, a ich wartość ustabilizowała się w marketingu i świadomości konsumentów do tego stopnia, że obecnie są jednym z bardziej istotnych elementów budowania wizerunku marki. Umożliwiają również interakcję z innymi użytkownikami komentowanie, subskrybowanie jak i reagowanie na posty, co pozwala budować większe zaangażowanie.

SOCIAL MEDIA

Zbuduj grono zaufanych odbiorców

Social media posiadają ogromne zasięgi oddziaływania, dzięki którym firmy mogą łatwo promować się w sieci, docierając do coraz większej bazy nowych klientów i budować z nimi długofalowe relacje. Są z nami od wielu lat, a ich wartość ustabilizowała się w marketingu i świadomości konsumentów do tego stopnia, że obecnie są jednym z bardziej istotnych elementów budowania wizerunku marki. Umożliwiają również interakcję z innymi użytkownikami komentowanie, subskrybowanie jak i reagowanie na posty, co pozwala budować większe zaangażowanie.

Czym są

Social Media?

Social Media?

Jest to grupa platform internetowych, umożliwiających przekazywanie informacji, szybką komunikację oraz tworzenie i publikowanie zarówno treści graficznych jak i tekstowych.

Social media posiadają ogromne zasięgi oddziaływania, dzięki którym firmy mogą łatwo promować się w sieci, docierając do coraz większej bazy nowych klientów i budować z nimi długofalowe relacje. Są z nami od wielu lat, a ich wartość ustabilizowała się w marketingu i świadomości konsumentów do tego stopnia, że obecnie są jednym z bardziej istotnych elementów budowania wizerunku marki. Umożliwiają również interakcję z innymi użytkownikami komentowanie, subskrybowanie jak i reagowanie na posty, co pozwala budować większe zaangażowanie.

Są idealnym miejscem do kreowania wizerunku brandu (np. jako eksperta) i tworzenia bazy konsumentów, a także do podtrzymywania lojalności klientów. Wiele osób prywatnych oraz firm decyduje się na stworzenie swojego wizerunku w sieci, zakładając fanpage oraz strony internetowe. Taka alternatywa znacznie zwiększy Twoją rozpoznawalność oraz obroty Twojej firmy. Ponadto dzięki pomocy specjalistów będziesz w stanie przyciągnąć coraz większą bazę nowych klientów. 

Przy prowadzeniu social mediów niezbędne jest wsparcie reklamowe, w celu uzyskania jak największego zasięgu widoczności oraz dotarcia do nowych grup potencjalnych klientów.

Korzyści, jakie dają Social Media

Kreuje pozytywny
wizerunek firmy

Prowadzi stałą
komunikację

Zapewnia bieżący
dostęp do informacji

 

Pozwala zidentyfikować
oczekiwania
i opinie klienta

Buduje świadomość
marki

Tworzy grono
potencjalnych
odbiorców

Kreuje pozytywny
wizerunek firmy

Prowadzi stałą
komunikację

Zapewnia bieżący
dostęp do informacji

 

Pozwala zidentyfikować
oczekiwania
i opinie klienta

Buduje świadomość
marki

Tworzy grono
potencjalnych
odbiorców

Kreuje pozytywny wizerunek firmy

Prowadzi stałą komunikację

Zapewnia
bieżący dostęp
do informacji

Pozwala
zidentyfikować
oczekiwania
i opinie klienta

Buduje świadomość
marki

Tworzy grono potencjalnych
odbiorców

Proces pracy przy Social Mediach

Proces pracy przy

Social Mediach

1. Zdefiniowanie potrzeb klienta

Na tym etapie identyfikujemy potrzeby oraz oczekiwania klienta względem Twojej marki. Jakich rezultatów oczekuje od social mediów? Co chciałby zyskać? Jakie są jego obawy i wątpliwości? Następnie określamy, co jest najistotniejszym elementem strategii prowadzenia social mediów.

2. Stworzenie strategii komunikacji

W tym procesie planujemy efektywną strategię komunikacji marki, dopasowaną do Twoich odbiorców. Ustalamy personę oraz archetyp osoby, którą chciałby pozyskać Twój klient. Może archetypem będzie Mędrzec, dzięki któremu marka będzie postrzegana jako specjalista w danej dziedzinie? Lub autentyczny i szczery Przyjaciel, który wzbudzi sympatię?  Następnie określamy styl i język komunikacji z klientem oraz sposób zwracania się do odbiorców, co jest kluczem do zbudowania skutecznej komunikacji z Twoim klientem. 

3. Zaplanowanie działań

Następnie opracowujemy strategię działań na podstawie potrzeb Twoich klientów. Po poznaniu jego oczekiwań dostosowujemy nasze działania, tak, by spełnić wszystkie cele Twojego klienta. Mogą nimi być np. zbijanie obiekcji, promowanie poszczególnych produktów lub zbudowanie zaufania.

4. Akceptacja klienta

Stworzoną strategię oddajemy do Twojej akceptacji. Po zapoznaniu się z planem zapewnimy Ci optymalny czas na zapoznanie się z nią i ewentualne uwagi. Następnie nanosimy poprawki zgodnie z Twoimi komentarzami.

5. Wdrożenie strategii

Po zaakceptowaniu planu strategii przychodzi czas na jej wdrożenie. Jest to długoterminowy proces, który pomoże zaistnieć Twojej marce w świadomości klienta, pomoże w wydobyciu Twojego potencjału biznesowego, a co najważniejsze –  przyniesie Ci realny i mierzalny zysk.

Nasza oferta

Tworzymy strategię wykorzystując zintegrowany potencjał mediów społecznościowych, umożliwiając Twoim klientom pozytywny odbiór marki w każdym z nich.

Facebook

Wizerunek marki, który stworzysz będzie idealnie promował się za pomocą fanpage’a na facebooku. Pomaga wyróżnić ją na tle konkurencji oraz pokazać potencjalnym klientom Twoje produkty oraz usługi.

Instagram

Platforma ta pozwala na swobodne kreowanie wizerunku marki. Bazuje nie tylko na dodawaniu zdjęć, ale również umożliwia relacjonowanie tego, co dzieje się w firmie za pomocą krótkich filmów z dnia codziennego. To doskonałe narzędzie do zbudowania zaangażowanej społeczności.

Tik Tok

Jest obecnie jedną z bardziej popularnych platform społecznościowych, która jest ukierunkowana na młodszego odbiorcę. Umożliwia nam ona w bardzo humorystyczny i luźny sposób pokazanie marki oraz przekazanie informacji za pomocą krótkich filmików.

YouTube

Pozwala nam na wstawianie filmów o różnych długościach. Mogą to być na przykład kulisy naszej pracy, spot reklamowy, bądź pełnometrażowy film. Daje nam ogromny wachlarz możliwości.

Twitter

Jest to mini blog, na którym można wstawiać krótkie wpisy, bądź zawierać informacje wstawiane na bieżąco. Można w nim również umieszczać krótkie filmiki wideo i zdjęcia, które uatrakcyjnią formę kontaktu z Twoim klientem.

Linkedin

To profesjonalna platforma pozwalająca kreować wizerunek firmy jako rzetelnego pracodawcy i atrakcyjne środowisko do rozwoju kariery. To również miejsce, które umożliwia zbudowanie własnej marki osobistej poprzez promowanie biznesu oraz siebie jako eksperta w wybranej dziedzinie.

Facebook

Wizerunek marki, który stworzysz będzie idealnie promował się za pomocą fanpage’a na facebooku. Pomaga wyróżnić ją na tle konkurencji oraz pokazać potencjalnym klientom Twoje produkty oraz usługi.

Facebook

Wizerunek marki, który stworzysz będzie idealnie promował się za pomocą fanpage’a na facebooku. Pomaga wyróżnić ją na tle konkurencji oraz pokazać potencjalnym klientom Twoje produkty oraz usługi.

Instagram

Jest obecnie jedną z bardziej popularnych platform społecznościowych, która jest ukierunkowana na młodszego odbiorcę. Umożliwia nam ona w bardzo humorystyczny i luźny sposób pokazanie marki oraz przekazanie informacji za pomocą krótkich filmików. 

Instagram

Jest obecnie jedną z bardziej popularnych platform społecznościowych, która jest ukierunkowana na młodszego odbiorcę. Umożliwia nam ona w bardzo humorystyczny i luźny sposób pokazanie marki oraz przekazanie informacji za pomocą krótkich filmików. 

Instagram

Jest obecnie jedną z bardziej popularnych platform społecznościowych, która jest ukierunkowana na młodszego odbiorcę. Umożliwia nam ona w bardzo humorystyczny i luźny sposób pokazanie marki oraz przekazanie informacji za pomocą krótkich filmików. 

Tik Tok

Jest obecnie jedną z bardziej popularnych platform społecznościowych, która jest ukierunkowana na młodszego odbiorcę. Umożliwia nam ona w bardzo humorystyczny i luźny sposób pokazanie marki oraz przekazanie informacji za pomocą krótkich filmików. 

Tik Tok

Jest obecnie jedną z bardziej popularnych platform społecznościowych, która jest ukierunkowana na młodszego odbiorcę. Umożliwia nam ona w bardzo humorystyczny i luźny sposób pokazanie marki oraz przekazanie informacji za pomocą krótkich filmików. 

YouTube

Pozwala nam na wstawianie filmów o różnych długościach. Mogą to być na przykład kulisy naszej pracy, spot reklamowy, bądź pełnometrażowy film. Daje nam ogromny wachlarz możliwości.

YouTube

Pozwala nam na wstawianie filmów o różnych długościach. Mogą to być na przykład kulisy naszej pracy, spot reklamowy, bądź pełnometrażowy film. Daje nam ogromny wachlarz możliwości.

YouTube

Pozwala nam na wstawianie filmów o różnych długościach. Mogą to być na przykład kulisy naszej pracy, spot reklamowy, bądź pełnometrażowy film. Daje nam ogromny wachlarz możliwości.

Twitter

Jest to mini blog, na którym można wstawiać krótkie wpisy, bądź zawierać informacje wstawiane na bieżąco. Można w nim również umieszczać krótkie filmiki wideo i zdjęcia, które uatrakcyjnią formę kontaktu z Twoim klientem.

Twitter

Jest to mini blog, na którym można wstawiać krótkie wpisy, bądź zawierać informacje wstawiane na bieżąco. Można w nim również umieszczać krótkie filmiki wideo i zdjęcia, które uatrakcyjnią formę kontaktu z Twoim klientem.

Linkedin

To profesjonalna platforma pozwalająca kreować wizerunek firmy jako rzetelnego pracodawcy i atrakcyjne środowisko do rozwoju kariery. To również miejsce, które umożliwia zbudowanie własnej marki osobistej poprzez promowanie biznesu oraz siebie jako eksperta w wybranej dziedzinie.

Linkedin

To profesjonalna platforma pozwalająca kreować wizerunek firmy jako rzetelnego pracodawcy i atrakcyjne środowisko do rozwoju kariery. To również miejsce, które umożliwia zbudowanie własnej marki osobistej poprzez promowanie biznesu oraz siebie jako eksperta w wybranej dziedzinie.

Ja wygląda wycena?

Wycena kampanii w social mediach nie jest możliwa bez dokładnej analizy Twoich potrzeb i oczekiwań. Na finalną wycenę wpływają min.:

  • Ilość publikowanych postów
  • Różnorodność postów, zależnie od tego czy będą to filmy, czy zdjęcia, a może
    same treści
  • Jakiego typu wideo opublikujemy na YouTube
  • Sesje zdjęciowe
  • Zaangażowanie aktorów
  • Wynajem lokalu do kręcenia filmu bądź robienia sesji
  • Współpraca z fotografem

Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?

Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?

Strona główna
O nas
Oferta
Realizacja
Kariera
Kontakt

Napisz do nas

Wspólnie znajdziemy rozwiązanie na Twoje problemy

Wolisz rozmowę?

Zadzwoń i opowiedz nam o swoich potrzebach

Telefon