SEO

Zadbaj o swoją pozycję w internecie

Klienci, po wyszukaniu słów w przeglądarce, odwiedzają wyłącznie kilka pierwszych stron, które wyświetlają się na samym początku, dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się wśród nich.

SEO

Zadbaj o swoją pozycję
w internecie

Klienci, po wyszukaniu słów w przeglądarce, odwiedzają wyłącznie kilka pierwszych stron, które wyświetlają się na samym początku, dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się wśród nich.

Czym jest SEO?

SEO jest procesem mającym na celu najwyższe możliwe wypozycjonowanie danej strony w wyszukiwarkach internetowych. Działanie pozwalające na optymalizację strony bazuje na wykorzystaniu odpowiednich fraz oraz słów kluczowych.

Klienci, po wyszukaniu słów w przeglądarce, odwiedzają wyłącznie kilka pierwszych stron, które wyświetlają się na samym początku, dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się wśród nich. Niezwykle istotne jest również to, aby być wysoko w wyszukiwarce pod konkretnymi słowami kluczowymi. Zadbamy o to, by frazy, które będą związane z marką były jednymi z najpopularniejszych, dzięki czemu strona internetowa Twojej firmy będzie często wyświetlała się osobom, którzy faktycznie są zainteresowane skorzystaniem z tego typu usług lub zakupem podobnych produktów.

Technical SEO (techniczne SEO)

To działania, które przyczyniają się do tego, że roboty wyszukiwarki mogą zrozumieć witrynę, którą indeksują. Szczególnej analizie trzeba poddać m.in. pliki robots.txt, mapę witryny, przekierowania czy błędy pojawiające się na stronie. SEO w ujęciu technicznym jest odpowiedzialne za poprawę szybkości i wydajności indeksacji strony.

On Page SEO (on-site SEO)

Są to rozbudowane działania, skupiające się na elementach wewnątrz serwisu. Dokładnej analizie poddawana jest cała zawartość serwisu (treści, grafiki), a także elementy techniczne. Zwracana jest szczególna uwaga na optymalizację kodu html witryny. Analizie poddawana jest również treść publikacji (ich wartość oraz występowanie fraz kluczowych). Niebagatelne znaczenie ma także prawidłowa architektura informacji na stronie.

Off Page SEO (inaczej off-site SEO)

To wszelkie działania SEO wykonywane poza konkretnym serwisem internetowym. To filar SEO, bez którego osiągnięcie zamierzonych efektów nie jest możliwe. Szczegółowej analizie poddaje się m.in. profil linków prowadzących do strony. Musi on być odpowiednio zdywersyfikowany, a odnośniki powinny prowadzić wyłącznie z wartościowych serwisów.

Korzyści płynące z SEO

Wzrost
konwersji

Poprawa
rozpoznawalność
marki

Zwiększenie
ruchu na
stronie

Skuteczne
przyciągnięcie
potencjalnych
klientów

Zwiększenie
przychodów
firmy

Długookresowa
reklama

Budowanie
świadomości
marki

Wzrost
konwersji

Poprawa
rozpoznawalność
marki

Zwiększenie
ruchu na
stronie

Skuteczne
przyciągnięcie
potencjalnych
klientów

Zwiększenie
przychodów
firmy

Długookresowa
reklama

Budowanie
świadomości
marki

Proces pracy przy SEO

1. Audyt

Dokonujemy wstępnej konsultacji, która ułatwi rozeznanie się w potrzebach i celach danej firmy. Sprawdzamy aktualny stan witryny, a także dokonujemy dogłębnej analizy strony internetowej marki, ze szczególnym uwzględnieniem jej mocnych i słabych stron.

2. Analiza konkurencji i słów kluczowych

Poznajemy specyfikę danej branży oraz dokonujemy dokładnego reaserchu działań konkurencji, by rozeznać się w popełnianych błędach i skutecznie ich uniknąć oraz określić słabe i mocne strony danych firm. Przy użyciu specjalistycznych narzędzi weryfikujemy najlepiej pozycjonujące się słowa kluczowe i frazy.

3. Planowanie i wdrożenie działań

Na podstawie audytu i analizy konkurencji planujemy działania mające na celu osiągnięcie najlepszych możliwych wyników. Następnie wdrażamy wszystkie niezbędne kroki i nanosimy ewentualne kluczowe poprawki.

4.  Link building

Pozyskujemy dobrej jakości linki, w celu polepszenia pozycjonowania strony. Wszystkie z nich powinny pochodzić ze stron dobrej jakości oraz posiadać odpowiednią kotwicę (anchor), czyli wyróżnione słowo, które – po kliknięciu – przenosi użytkownika na odpowiednią stronę internetową.

5.  Monitorowanie i raport

Na bieżąco monitorujemy regularnie wdrażane działania oraz efekty, które one przynoszą, dzięki czemu możemy określić, czy istnieje potrzeba modyfikacji działań lub wdrożenia kolejnych. Następnie stwarzamy raport zawierający informacje o aktualnych rezultatach kampanii na danym etapie.

Nasza oferta

Group 362@2x

Audyt

Oferujemy dokonanie audytu – jest to konsultacja, dzięki której możemy określić potrzeby oraz wspólnie zdefiniować mierzalne cele danej firmy. Dokładnie sprawdzamy aktualny stan witryny oraz dokonujemy dogłębnej analizy strony internetowej marki, abyśmy mogli wskazać jej mocne i słabe strony, co jest niezbędne do podjęcia dalszych kroków, takich jak zaplanowanie i wdrożenie działań, mających przynieść oczekiwane efekty.

Group 366 (1)

Link building

Zajmujemy się link buildingiem, w taki sposób, aby nasze działania przyniosły dobre i mierzalne efekty. Przede wszystkim gwarantujemy linki dobrej jakości, pochodzące ze stron wartościowych dla algorytmu. Są one odpowiednio rozłożone w czasie w taki sposób, by te działania wyglądały na naturalny proces. Posługujemy się aktualną wiedzą, dzięki której możesz mieć pewność, że podjęte działania przyniosą określone rezultaty. Dbamy o to, by linki posiadały parametr dofollow – są to linki przenoszące “moc SEO” ze strony na której się znajdują na stronę do której linkują

Group 367

Optymalizacja strony

Gwarantujemy optymalizację strony, na co składa się szereg różnych działań, wymagających specjalistycznej wiedzy. Planujemy wdrożenie kroków, mających ulepszyć stronę internetową marki, bazując na wcześniej wykonanym audycie. Możemy zauważyć konieczność poprawek w takich obszarach jak np. meta tittle, meta discription, linkowanie wewnętrzne, nagłówki. Dokładamy wszelkich starań, by jak najefektywniej zoptymalizować grafiki i strukturę linków, poprawić czas ładowania, a także nasycić treść strony słowami kluczowymi przy jednoczesnym zachowaniu wartościowego contentu. Zadbamy również o responsywność mobilną i certyfikat SSL.

Group 368

Content marketing

W naszej ofercie jest dostępna usługa content marketingu – na wartościowe dla algorytmów portale i serwisy zewnętrzne dostarczymy ciekawe artykuły z dobrymi jakościowo treściami, dużą ilością interesującego tekstu nasyconego frazami kluczowymi, o jasno wyznaczonej strukturze, z zachowaniem hierarchii nagłówków.

Group 362@2x

Audyt

Oferujemy dokonanie audytu – jest to konsultacja, dzięki której możemy określić potrzeby oraz wspólnie zdefiniować mierzalne cele danej firmy. Dokładnie sprawdzamy aktualny stan witryny oraz dokonujemy dogłębnej analizy strony internetowej marki, abyśmy mogli wskazać jej mocne i słabe strony, co jest niezbędne do podjęcia dalszych kroków, takich jak zaplanowanie i wdrożenie działań, mających przynieść oczekiwane efekty.

Group 366 (1)

Link building

Zajmujemy się link buildingiem, w taki sposób, aby nasze działania przyniosły dobre i mierzalne efekty. Przede wszystkim gwarantujemy linki dobrej jakości, pochodzące ze stron wartościowych dla algorytmu. Są one odpowiednio rozłożone w czasie w taki sposób, by te działania wyglądały na naturalny proces. Posługujemy się aktualną wiedzą, dzięki której możesz mieć pewność, że podjęte działania przyniosą określone rezultaty. Dbamy o to, by linki posiadały parametr dofollow – są to linki przenoszące “moc SEO” ze strony na której się znajdują na stronę do której linkują

Group 367

Optymalizacja strony

Gwarantujemy optymalizację strony, na co składa się szereg różnych działań, wymagających specjalistycznej wiedzy. Planujemy wdrożenie kroków, mających ulepszyć stronę internetową marki, bazując na wcześniej wykonanym audycie. Możemy zauważyć konieczność poprawek w takich obszarach jak np. meta tittle, meta discription, linkowanie wewnętrzne, nagłówki. Dokładamy wszelkich starań, by jak najefektywniej zoptymalizować grafiki i strukturę linków, poprawić czas ładowania, a także nasycić treść strony słowami kluczowymi przy jednoczesnym zachowaniu wartościowego contentu. Zadbamy również o responsywność mobilną i certyfikat SSL.

Group 368

Content marketing

W naszej ofercie jest dostępna usługa content marketingu – na wartościowe dla algorytmów portale i serwisy zewnętrzne dostarczymy ciekawe artykuły z dobrymi jakościowo treściami, dużą ilością interesującego tekstu nasyconego frazami kluczowymi, o jasno wyznaczonej strukturze, z zachowaniem hierarchii nagłówków.

Ja wygląda wycena?

Wycena jest tworzona indywidualnie dla każdego Klienta, w zależności od jego potrzeb. Nie jesteśmy w stanie podać przybliżonych kosztów od razu, ponieważ są one zależne od wielu czynników takich jak:

  • Poziom zaawansowania działań na stronie internetowej
  • Ilość niezbędnych do naniesienia poprawek
  • Koszt publikacji artykułu na danym portalu
  • Ilość contentu
  • Specyfika branży oraz ilość produktów / usług
  • Skuteczność działań konkurencji
  • Długość czasu niezbędnego na realizację strategii

Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?

Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?

Strona główna
O nas
Oferta
Realizacja
Kariera
Kontakt

Napisz do nas

Wspólnie znajdziemy rozwiązanie na Twoje problemy

Wolisz rozmowę?

Zadzwoń i opowiedz nam o swoich potrzebach

Telefon