Influencer marketing
Wybierz innowacyjną formę reklamy
Społeczność twórców internetowych jest ściśle określona, co sprawia, że reklama dociera do konkretnej grupy docelowej, którą marka jest zainteresowana, np. do osób mających konkretne zainteresowania, wiek czy poziom życia.




Influencer marketing
Wybierz innowacyjną formę reklamy
Społeczność twórców internetowych jest ściśle określona, co sprawia, że reklama dociera do konkretnej grupy docelowej, którą marka jest zainteresowana, np. do osób mających konkretne zainteresowania, wiek czy poziom życia.
Czym jest
Influencer Marketing?


Influencer marketing to popularna forma docierania do docelowej grupy odbiorców. Polega na zaangażowaniu do współpracy internetowych Twórców, którzy mogą nie tylko pokazać produktu lub usługi, ale także opowiedzieć o wartościach firmy i zorganizować konkurs sponsorowany przez markę – ilość pomysłów na kampanie jest nieograniczona.
Influencerzy, z którymi podejmujemy współpracę, wyróżniają się wyjątkową relacją ze swoimi obserwatorami, którą budowali nierzadko przez długie lata. Firma, dzięki odpowiedniemu doborowi osób zaangażowanych we współpracę może mieć pewność, że potencjalni klienci zyskają zaufanie do niej i jej produktów.
Jakie są korzyści?


Wzrost świadomości
i popularności marki


Przestrzeń na opowiedzenie
o wartościach i misji marki


Dotarcie do konkretnej
grupy docelowej


Wzbudzenie zaufania
wśród odbiorców


Proces pracy przy Influencer Marketing
1. Analiza potrzeb
Zbieramy informacje o marce – jej wartościach, misji, produktach, grupie docelowej oraz potrzebach. Definiujemy cel, a następnie planujemy strategię influencerską na podstawie analizy grup docelowych oraz rynkowych trendów w taki sposób, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty.
2. Dobór odpowiednich Influencerów
Bazując na wcześniej dokonanej analizie potrzeb marki i grup docelowych dokonujemy selekcji oraz pozyskujemy Influencerów, z którymi warto podjąć współpracę przy konkretnym projekcie. Zwracamy uwagę na zaangażowanie ich społeczności, wygląd profilu, komunikację, przekazywane wartości oraz osoby, do jakich docierają (wiek, płeć, sposób życia itd.) – wszystko po to, by osiągnąć najlepsze możliwe efekty i stworzyć wyjątkowy projekt, który przyniesie najlepsze możliwe wyniki.
3. Kontakt i negocjacje
W zależności od potrzeb dostarczamy do Twórców produkty, a także przygotowujemy plan kampanii. Sporządzamy umowy pod konkretną współpracę, kontaktujemy się z Influencerami i przeprowadzamy wszelkie negocjacje. Jesteśmy pierwszym kontaktem, podczas trwania współpracy i wszelkie pytania oraz wątpliwości, jakie mogą się pojawić, są kierowane bezpośrednio do nas – to pozwala odciążyć Cię i Twoją firmę od wszelkich formalności.
4. Monitorowanie przebiegu współpracy
Przez cały okres współpracy uważnie monitorujemy pracę Influencera i sprawdzamy, czy wypełnia warunki umowy. Na koniec tworzymy raport, dzięki któremu marka ma wgląd we wszystkie działania Twórców. Wydajemy również opinię, w której możemy zarekomendować dalszą współpracę.


Proces pracy przy Influencer Marketing
1. Analiza potrzeb
Zbieramy informacje o marce – jej wartościach, misji, produktach, grupie docelowej oraz potrzebach. Definiujemy cel, a następnie planujemy strategię influencerską na podstawie analizy grup docelowych oraz rynkowych trendów w taki sposób, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty.
2. Dobór odpowiednich Influencerów
Bazując na wcześniej dokonanej analizie potrzeb marki i grup docelowych dokonujemy selekcji oraz pozyskujemy Influencerów, z którymi warto podjąć współpracę przy konkretnym projekcie. Zwracamy uwagę na zaangażowanie ich społeczności, wygląd profilu, komunikację, przekazywane wartości oraz osoby, do jakich docierają (wiek, płeć, sposób życia itd.) – wszystko po to, by osiągnąć najlepsze możliwe efekty i stworzyć wyjątkowy projekt, który przyniesie najlepsze możliwe wyniki.
3. Kontakt i negocjacje
W zależności od potrzeb dostarczamy do Twórców produkty, a także przygotowujemy plan kampanii. Sporządzamy umowy pod konkretną współpracę, kontaktujemy się z Influencerami i przeprowadzamy wszelkie negocjacje. Jesteśmy pierwszym kontaktem, podczas trwania współpracy i wszelkie pytania oraz wątpliwości, jakie mogą się pojawić, są kierowane bezpośrednio do nas – to pozwala odciążyć Cię i Twoją firmę od wszelkich formalności.
4. Monitorowanie przebiegu współpracy
Przez cały okres współpracy uważnie monitorujemy pracę Influencera i sprawdzamy, czy wypełnia warunki umowy. Na koniec tworzymy raport, dzięki któremu marka ma wgląd we wszystkie działania Twórców. Wydajemy również opinię, w której możemy zarekomendować dalszą współpracę.
Współpraca z Influencerami od A do Z
Dobieramy Influencerów pasujących do marki, wyróżniających się zaangażowaną społecznością, a co za tym idzie – współpraca z nimi może przynieść oczekiwane rezultaty. Przygotowujemy umowy, prowadzimy negocjacje, monitorujemy współpracę i zdajemy z niej raport.
To musisz wiedzieć!
To musisz wiedzieć!


Jak wygląda wycena?
Wycena usługi Influencer marketingu jest tworzona indywidualnie i zależy od szeregu czynników m.in.:
- ilość Influencerów zaangażowanych we współpracę
- zaangażowanie w realizację kampanii
Przyjdź do nas i przedstaw swoje potrzeby, a my pomożemy Ci zrealizować skuteczną kampanię influencerską.
Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?
Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?
Masz pytania lub chciałbyś skorzystać z naszej oferty?
Strona główna
O nas
Oferta
Realizacja
Kariera
Kontakt